0

Müzik

UI/UX Atölyesi

Başlangıç Tarihi Girilmedi
8 Hafta
Grup
Kalan Kontenjan: 10

5.750,00 + KDV

Stokta

AKTİF KAMPANYALARIMIZ

2.Kurs Kaydına Sepette %30 İndirim Fırsatı!

Kampanyanın Bitmesine Kalan Süre

Gün
Saat
Dakika
Saniye
Kampanyamızın Süresi Dolmuştur :/

Kurs Hakkında

Kullanıcı Arayüzü Tasarlamayı ve Kullanıcı Deneyimini öğrenmek veya kendini ileri seviyeye taşımak isteyenler için oldukça güçlü bir atölye hazırladık. Persona ve Senaryo oluşturma gibi tasarım kavramlarıyla başlayacak olan atölyenin sonunda; Wireframing, Bilgi Mimarisi, Prototipleme gibi farklı UX çalışma alanlarını, Animasyon, UI Bileşenleri, Responsive Tasarım gibi Arayüz Tasarımı konularını öğrenmiş olacaksınız. Atölye, kullanıcı dostu bir çevrimiçi öğrenme platformunda sunulacaktır. Her hafta, video dersleri ve pratik egzersizler içerecek. Ayrıca, sektörde iş bulma adına neler yapılmalı, portföy oluştururken nelere dikkat edilmeli gibi merak ettiğiniz konularda danışmanlık ve konu anlatımı eğitmenimiz Mert Aslan Atay tarafından verilecektir.

Kurs Formatı

Programlı Ödevler

Online(ZOOM)

Tüm Atölyenin Video Kayıtlarının ve Notlarının Paylaşımı

Atölye Süresi

8 Hafta

16 Saat

Şubeler

Konular

1. ve 2. Hafta

Modül 1: Giriş ve Temel Kavramlar

  • Ders 1: UI ve UX Nedir? Aralarındaki Farklar
  • Ders 2: UI/UX Tasarım Sürecine Genel Bakış
  • Ders 3: Tasarım Düşüncesi (Design Thinking)

Modül 2: Kullanıcı Araştırması ve Analizi

  • Ders 1: Kullanıcı Araştırma Yöntemleri• Ders 2: Anketler ve Görüşmeler
  • Ders 3: Kullanıcı Persona ve Senaryo Oluşturma
  • Ders 4: Kullanıcı Akışı ve Yol Haritası (User Flow and Journey Map)

3. ve 4. Hafta

Modül 3: Bilgi Mimarisi ve Wireframing (3. Hafta)

  • Ders 1: Bilgi Mimarisi Temelleri
  • Ders 2: Wireframe Oluşturma Teknikleri
  • Ders 3: Wireframe Araçları ve Uygulamalar (Figma, Miro)

Modül 4: Kullanıcı Arayüzü (UI) Tasarımı (4. hafta)

  • Ders 1: UI Tasarım Prensipleri
  • Ders 2: Renk Teorisi ve Tipografi
  • Ders 3: UI Bileşenleri ve Tasarım Kalıpları
  • Ders 4: Figma ile UI Tasarımı
  • Ders 5: Responsive Tasarım ve Mobil Öncelikli Yaklaşım

5. ve 6. Hafta

Modül 5: Prototipleme ve Kullanılabilirlik Testleri (5. Hafta)

  • Ders 1: Prototip Nedir? Neden Önemlidir?
  • Ders 2: Figma ve Adobe XD ile Prototip Oluşturma
  • Ders 3: Kullanılabilirlik Testleri ve Geri Bildirim Toplama

Modül 6: İleri Düzey UI/UX Teknikleri (6. Hafta)

  • Ders 1: Mikro Etkileşimler ve Animasyonlar
  • Ders 2: Tasarım Sistemleri ve Bileşen Kitaplıkları
  • Ders 3: Erişilebilirlik (Accessibility) ve Kapsayıcı Tasarım
  • Ders 4: UI/UX Tasarımında Güncel Trendler ve Yenilikler

7. ve 8. Hafta

Modül 7: Proje Çalışması ve Portföy Hazırlama (7. Hafta)

  • Ders 1: Proje Seçimi ve Araştırma
  • Ders 2: Prototip Oluşturma ve Geri Bildirim Alma
  • Ders 3: Son Tasarımın Tamamlanması ve Sunumu
  • Ders 4: Profesyonel Portföy Hazırlama

Modül 8: Kariyer Gelişimi ve Endüstri Uygulamaları (8. Hafta)

  • Ders 1: UI/UX Tasarımında İş Bulma Stratejileri
  • Ders 2: UI/UX İçin LinkedIn ve Portföy Optimizasyonu
  • Ders 3: UI/UX Alanında Freelance Çalışma
  • Ders 4: Gerçek Dünya Uygulamaları ve Vaka Çalışmaları
User Image
 
 

 

 

Eğitmenimiz

Mert Aslan Atay
 
 

 

 

Sıkça Sorulan
Sorular

Galata Sanat Hangi Günler Açık?

Galata Sanat haftanın 7 günü 10:00 – 22:00 arası hizmet vermektedir.

Kurs Ücretleri Ne Kadar?

Herkes için ulaşılabilir sanat felsefesiyle yola çıkan Galata Sanat Merkezi yalnızca 4 saat özel ders alabileceğiniz ücretlere 4 saat özel ders, 4 saat grup solfej dersi, düzenli orkestra eğitimleri alabileceğiniz ve ücretsiz birçok etkinliğe katılabileceğiniz bir programa sahiptir. Bunun yanında öğrencimiz olmanız gerekmeden her zaman etkinliklerimize katılabilir, ücretsiz çay-kahve ikramlarımızdan yararlanabilir, ders çalışabilir, arkadaşlarınızla muhabbet edebilir ve oyun oynayabilirsiniz.

Ne Kadar Sürede Öğrenirim?

Bu net bir cevabı olmayan bir sorudur. Birçok fonksiyon üzerinden kişiye özel değerlendirilerek ancak yakın cevaplar verilebilme olasılığı vardır. Öncelikle hangi seviyeden başladığımızı düşünmeliyiz. Sıfırdan mı başlıyoruz yoksa ufak tefek denemelerimiz oldu mu? Ne öğrenmek istiyoruz, ne kadar öğrenmek istiyoruz? Hedefinize yönelik olarak ‘’öğrendim’’ diyebilme süreniz elbette farklılık gösterecektir. Ne kadar ilgileneceğiz? Tabi ki de haftada 1 saat egzersiz yapan ile günde 1 saat egzersiz yapan arasında fark olacaktır.

Ya Yeteneğim Yoksa?

Yıllara dayanan gözlemlerimize göre mesele yetenekte değil, çevresel faktörlerle oluşan yatkınlık ve eğitimdir. Çevresel faktörlerin etkisini göz önünde bulundurarak, herhangi biriyle oluşabilecek tek farklılık öğrenme hızınız olacaktır. Bu hızlı giden bir araba ile yavaş giden bir araba gibidir. Her ikisi de hedefe ulaşabilir, yavaş olan biraz daha vakit alır. Tabi ki tutkunun payını da unutmamak gerekir. Tutkunuz, bağlılığınız, azminiz ne kadar yüksek ise o kadar hızlı öğreneceğiniz de kesindir. Son olarak yanlış bir algıyı da düzeltmek isteriz; hiç kimsenin iyi bir eğitmen ve doğru metodlarla, yüksek tutku ve azmine karşı herhangi bir enstrümanı öğrenememesi veya bir sanat dalında başarısız olması mümkün değildir.

Peki, Neden GalataSanat?

Çünkü Galata Sanat Merkezi felsefesi gereği doğru metodlarla, uygun ücretlere sahip olan, yöneticisinden eğitmenine, tasarımından çalışma sistemine kadar tamamen daha nitelikli sanat eğitimleri için kurgulanmış genç ve dinamik ve her şeyin ötesinde yaşam enerjisi yüksek bir merkezdir. Ticari bir işletmenin ötesinde ülkemizde sanatın gelişmesi için eğitim metodları üzerinde çalışmalar yapan, yayınlar çıkaran, Dostluk Ortağım Projesiyle doğaya ve geleceğimize katkıda bulunma çabası gösteren kollektif bir topluluktur!

GalataSanat Nerede?

İstanbul Beyoğlu, Kadıköy ve Kemerburgaz'da, Ankara’da, Çanakkale’de, Eskişehir'de, Bursa'da, Antalya'da ve İzmir’de olmak üzere 9 şubemizle faaliyetteyiz. Kurumsal işlerimizi ise Galata’daki ofisimizden yürütmekteyiz.

Hemen Kaydol!

Yüksek öğrenme deneyimine sahip atölye çalışmalarımız ve kurslarımız hakkında daha fazla bilgi almak için formu hemen gönderin.

Atölye Başvuru Formu

İlginizi Çekebilecek Atölyeler

Sinema eserleri nasıl okunur? Filmler nasıl analiz edilebilir? Kubilay QB Tunçer ile tüketiciler açısından

Çizgi roman sanatına ve görsel hikâye oluşturma becerilerine başlangıç yapmak ya da kendini ileri

Kullanıcı Arayüzü Tasarlamayı ve Kullanıcı Deneyimini öğrenmek veya kendini ileri seviyeye taşımak isteyenler için

Atölye çalışmamızda oldukça zengin bir ilk okuma, ileri okuma, film ve belgesellerden oluşan izleme

Resim, Müzik, Dans ve Daha Fazlası

UI/UX Atölyesi ile ilgili Sorularınız için Bizimle Hızlı İletişim Kurabilirsiniz.

Whatsapp
Hızlı Arama